Arval heeft bij ons aangegeven dat u geïnteresseerd bent in een laadstation, inclusief een verrekenabonnement. Wij, de experts van 50five, helpen u hier graag bij. We hebben echter nog wel wat extra informatie nodig om de installatie volledig voor te kunnen bereiden. Bovendien hebben we informatie nodig om uw verrekenabonnement te activeren, nadat de installatie heeft plaatsgevonden. Uw laadpas wordt opgestuurd door Arval, zodra het kenteken bij hen bekend is gemaakt door de dealer.

Zodra u de vragenlijst heeft ingevuld, analyseren wij op basis hiervan uw situatie en maken een definitieve prijsopgaaf die we afstemmen met Arval. Als deze akkoord wordt bevonden, neemt onze planningsafdeling contact met u op voor het maken van een installatieafspraak.

Aan het einde van het formulier zullen wij vragen om de volgende foto's:

  • Meterkast
  • Gewenste plek van het laadstation
  • Kruipruimte, indien aanwezig
  • Slimme meter
  • Kabelroute

Na het invullen van het vragenformulier zal een medewerker van 50five by ENGIE contact met u opnemen om de gemaakte keuze en kabelroute met u door te nemen.

Waarom hebben we extra informatie nodig?

Er komt heel wat bij kijken om een laadstation goed te installeren. We moeten met veel factoren rekening houden en elke situatie is anders. Daarom vragen we u om een online vragenlijst in te vullen en foto's van uw meterkast te uploaden om de installatie zo goed mogelijk voor te kunnen bereiden! Ook kunnen we er met uw gegevens voor zorgen dat uw abonnement wordt geactiveerd, zodat de verrekening later ook vlekkeloos verloopt.

Uw contactpersoon Siraj Autar is bereikbaar op +31618948655 op werkdagen tussen 10:00 en 16:00.

© 2025 50five e-mobility | Privacy statement